100321

God morgon höll jag på att säga men ånrade mig när jag såg vad klockan visade... Nej, det är inte morgon längre. Så vad fasen gör jag fortfarande i mina monkypants?! Jobbfest är svaret. Jisses! Inga detaljer nu mamma, det tar vi om några dagar, när vi ses.

Har iaf hunnit med att dammsuga the penthouse (hahaha), kollat Gossip Girl och Så Ska Det Låta (HAHAHA!). Tror jag ska kolla sista stunden på AA nu så att jag och Fi har något att diskutera när hon kommer för att bo hos oss denna veckan! :D Louise är Dissan Dissansson och tog flyget till Trysil imorse. Tror hon sitter i bilen med sina föräldrar nu. Jag är inte avundsjuk. Inte alls. Men det är inte länge nu. Det är 5 dagar! 4 ½ arbetsdagar! åååh!

Jag vill ha negerbollar och saltlakris. Kan man finna de i detta land måntro? Knappast!

Amanda - Nej, ta dig i kragen och ät nu Gustafsson!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0