100324

Jag har fått kort idag. Födelsedagskort, av mormor. Emma kan inte läsa och tordde att det stod moermoer. Det skrattade jag åt ett tag, sen läste vi cosmo. Vi blev väldigt besvikna på man pf the month. Tack vet jag jeans-killen!

Emma och jag masserade vi varandra, sen hoppade jag in i duchen och använde min 300-kroners-body-scrub för andra gången. Nu sitter jag i soffan och lyssnar på Emmas och idas diskussion om jobbet. Glad att jag inte är inblandad.

Ikväll får jag en AA-kompis. Det är inte många jag känner som kollar AA. Ddet är inprincip Sof och jag, så när jag får kolla med någon är jag lycklig! :D Ska äta min tonfiskrulle och kolla klart på förra veckans avsnitt som jag fortfaraden inte har sett. Dåligt!

Amanda - Sista dagen som tonåring!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0