100325

Den absolut första födelsedagen som jag inte vaknar av mammas sång. De första fyra åren var inte alfred med, men se har de varit med varje gång. Pappa och Anton var i Danmark de året jag fyllde 15, för fem år sen alltså. Men idag får jag fira med GC-gänget. Det är inte fy skam det heller. Särskilt inte när de kommer och väcker mig med skönsång, paket och doftljus för att sedan berätta att de lagat pannkaksfrukost.

Nu ska jag göra mig iordning för en jobbdag. Ikväll blir det gemensm middag och sen packa, packa, packa!

Amanda - 20 :D

Kommentarer
Postat av: mammis

Grattis mitt <3! Vad skönt att Du fick sång på morgonen i alla fall! Men kolla Facebook, så finns RÄTT sång där! Hörs ikväll! ll

2010-03-25 @ 09:41:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0