heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeemma!

Jag är hemma nu! Sitter vid vår "lilla" datorskärm. Pappa ska dra iväg och köpa biljetter till drott-matchen nu, så att vi slipper sitta längst upp på högsta sektionen, det var inte roligt. Man såg knappt de små pojkarna då ju. Och man kan ju inte besöka halmstad utan att dregla lite över herr Bengtsson. Eller herr Mattsson. Eller hur Varbergare? ;)

Ikväll blir det släktkalas och imon ska vi ha Sagan Om Ringen-marathon, och jag ska baka något gott ur min fina kokbok som jag fick av Hanna och Fredrik i julklapp. Som jag har längtat efter den! :D

Amanda - HEMMMA! :D

Kommentarer
Postat av: Linnea

Underbart för dig att vara hemma och jag håller helt med när det gäller "handbollssnakcet" :D <3

2010-03-27 @ 18:04:09
URL: http://lanajia.blogg.se/
Postat av: Fru Bergman

Jag kan bara instämma med min fruga :) Jag hoppas att du får ha det jävligt underbart i Halmstad och festa så klart åt Findus med ;) <3

2010-03-27 @ 20:33:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0