100502

God morgon världen!

Gick upp för ett tag sen. Helt tomt i lägenheten. Louise åkte hem med hennes jobbakompis igår så att hon kunde få åka bil till jobbet. Men snart kommer Alzénius (hoppas jag), så jag ska inte misströsta.

Nu håller jag på att göra frukost. Louise har tagit hem sirapskakor från jobbet, och de är ju ultimata med ägg och kaviar, och eftersom det är söndag (=inte O'boy dag) så blir det te till!! ;)

Igår var vi hemma hos Amanda och Totte och hade det trevligt. Klockan 20 över 12 skulle vi inte till stan, men pga en viss nagel-incident tidigare under dagen kände jag inte för att gå in, särskillt inte när vi skulle hinna vara där i ca en kvart.

Amanda - PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0