100521

Grattis Hanna på 30-årsdagen!!
Min kära kusin fyller år idag. Ikväll ska familjen och släkten dit och fira henne. Jag vill också!! Jag kan ta flyget som går klockan 4, landa 5, få ut väskan och så kan jag ju vara där till halv 7. Funkar det eller? :P

Sitter och äter frukost, som vanligt. Inget speciellt här inte. Men jag har tagit för vana att äta en halv grape, då blir det lite mer som hemma. Eller som hemma hos mormor!

Igår, Ida sitter vid min dator för hon ska öppna ett jobb-program som hon inte har på sin dator.
Ida: Har inte du XL på din dator, Amanda?!
Jag: K A ?
Ida: XL!
Jag: Vad är det?
Ida: (lite lätt överlägsen röst) XL! Typ som word.
Jag fattade inte nööööönting!
Sofie: Hon menar excell...

Amanda - The one and only Ida på furet!

Kommentarer
Postat av: mammis

Hon är för söööt!

2010-05-21 @ 10:05:30
Postat av: Hanna

Tackar så mycket för paket o gratulationer på din blogg :)

Ja, varför tog du inte flyget o kom???? Åh, det hade varit så myigt!!!

Men jag hoppas jag får träffa dig om du kommer hem i sommar!!!

Många kramar till dig där i Stavanger bästa kussen ;)

2010-05-22 @ 00:01:24
Postat av: Hanna

ps. Ja grape är verkligen mormor!! Jag har också ätit en halv grape till frulle på sistone, o jag tänker alltid på söta mormor :)

2010-05-22 @ 00:02:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0