17 mai i bilder


Eftersom att alla norrmän var uppklädda till tänderna, gjorde vi oss lite extra fina. Dvs. målade naglarna och fixade håret! ^^


Louise i sin vanliga pose


Ida och Linnéa kom till oss för att gå in till stan. Ida hade skoskav så det tog ett tag.... Ett tag stod hon och viftade, jag och Linnéa trodde det skulle betyda: Go on without me, it's over for me. Det såg ut så på hennes min. HAHA


Linnéa tyckte att jag stod förnära när jag tog kort. Det tycker inte jag!


Sen mötte vi familjen Petersson. Axel är sööööt!


Lasse med! ^^


Näst intill alla norska tjejer hade bunader på sig. Man kände sig minst sagt under dressed i sin kavaj och pilotbrillor....


Sen kom dom. Russen. Varför ska jag envisa med att ta hundra bilder på folk jag inte känner ist för att ta på viktiga saker. Som typ den goda glassen vi åt! ^^

Amanda - Trevlig tisdag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0