gårdagen

Igår var en chill dag på jobbet. Siv gick vid fyra, så var jag själv i två snabba timmar. Gick ner till Sof och vi cyklade till godalen där grillen var tänd. Grillspett, majskolv, potatissallad, hummus och körsbärstomater blev det. Det var så gott! Sen blev det jordgubbar och kubb. Emma misshandlade mig med kungen, så jag drämde till henne. Vi kom på att det var tur att det var vi som har småbröder som blev skadade. Den första refelxen både jag och Emma får när någon slår oss är att slå tillbaka.

Nu ska jag kolla gossip girl. Den tredje säsongen är snart slut, och det är den sista, så då ska jag börja kolla om Desperet housewives. Tur att jag har mina tv-kvällar planerade! :D

Amanda - PUSS

Kommentarer
Postat av: Mammis

Men Hellemanna, Du har väl aldrig slagit Dina bröder... ^^ Kanske vi kan ses på Skype imorgon?? :)

2010-05-09 @ 22:44:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0