Hands down

Jag har lyckats med att få dagen att gå, trots att jag har varit ensam. Har börjat läsa Flickan som lekte med elden, kollat Family Guy och How I met your mother, och nu har jag duschat. Tog en rikigt lång dusch, bara för att jag har tid. Så passade jag på att vårda mina fötter med. Och vad hjälpte det? Min lilltå-nagel ville inte sitta kvar, till synes helt utan anledning. Nåväl, det var ju kanske så att den var ganska mosad och massakerad, men ändå. Och blödde gjorde det, och jag kunde lägga ännu en svordom om mina förbannade fötter i ordsamlingen som Gud aldrig borde höra...

Any how... Ska sätta mig på vår soliga ballkong och njuta av eftermiddagssolen. En kopp te och Stieg får följa med mig ut! :)

Ikväll är vi ett gäng som ska in till byn och dricka öl, eller så är vi ett gäng som ska ligga hemma i soffan och äta chibbe och dricka cola... Får se hur det utartar sig.

Amanda - We're doing fine, we're doing nothing at all


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0