helg

Nu är det låååånghelg. Lördag, söndag och måndag. Såååååååååååååååååå skönt! :D

Ikväll ska vi ha räkkväll. Jag, Ida, Emma och Sof. Louise är på jobb och hon äter ändå inte räkor. Jag kom på att det kanske kunde varit gott med ett glas vin till. Sofie och Ida blev väldigt chockade när jag la fram idén för dom. Inte för att vi skulle dricka vin när vi skulle sitta hemma, utanför att det var jag som kom med idén. Men de höll med om att det skulle vara gott, så efter jobbet tog jag en sväng inom vinmonopolet. Känner mig alltid lika olaglig när jag är där inne. Det känns som att alla kollar på mig och tänker: men lilla vännen, här får inte du vara. Men det får jag ju. Och på polet har jag fått vara i två år nu. Men det känns ändå konstigt.

Amanda - PUUUUUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0