kväll

Reda torsdag kväll! Jobbet gick så sinnes fort idag. Var ensam nästa hela tiden då Linda och Siv var nere och kastade all skit vi har samlat på oss. Undertiden skulle jag bygga om i fronten, demontera ett bord, få ihop två pallar så att jag kunde få ut alla kampanjevaror och förklara för alla kunder att alla tillbudsvaror inte har kommit eftersom att det är strejk på budfirman, så varorna sitter fast i Oslo. Som ni kan förstå var det ju självklart mitt fel att just våra varor drabbas av detta. Det är ju extremt dålig service att jag inte sätter mig på min 21-växlade cykel, trampa till Oslo och drar hem 5 pallar på släp, extreeeeeemt dåligt av mig! Ååååååååååh! Vad tänker folk med?!?

Any how... Sitter och väntar på mammis, de kollar på film, men den var snart klar sa dom.

Amanda - Despan + fryst yoghurt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0