maj

1:a maj idag. Jag skulle leka med Nea. Men hon fick jobba, så nu ska jag vara helt själv hela dagen! Därför har jag gjort listor, en lista på vad jag kan göra idag, och en lista på vad jag vill göra idag, men inte kan.

Vill-men-inte-kan-listan:
- Soffhäng med Linnéa heeeeela dagen
- Träffa pojkvän och pojkväns bror med Emms
- Shoppa upp Norge-förmögenheten

Kan-göra-lista:
- Titta på Gossip Girl
- Titta på Så ska det låta
- Snacka med mamma och pappa
- Läsa Flickan som lekte med elden
- Städa mina köksskåp
-Städa mina badrumsskåp
- Fixa naglarna
- Baka
- Cykla

Amanda - In fact there's nothing I can't be

PS. Mamma: Mina O'boy-dagar är fredag och lördag, så jag får visst! Kan du förstååå deee? DS.

Kommentarer
Postat av: Mammis

Nåja, i så fall är det okey! ;)

2010-05-01 @ 12:57:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0