min mamma känner mig...

Familjen Petersson kom upp idag, med hade dom mitt efterlängtade shampoo och balsam, luftslottet som sprängdes och ett paket, som mamma skickat med. En kokbok med massa gott och datadadaaaa.... salta patroner. HUR GOTT? Gaaaaah, fasen att det bara är torsdag! Jag har gömt påsen i skafferilådan...

Nu har jag ätit, kött som legat i marinad ett dygn, bönsallad med avocado och tomat och till det en majskolv. Tycker att det är lite fantasipoäng på den!

Sitter för tillfället och väntar inne på skype... Mamma var är du?

Amanda - How says I can't get stoned?

Kommentarer
Postat av: Mamsen

Dålig mamma... tittade på Lyxfällan. Men hallå! kokboken var inslagen och Din namnsdag är på lördag! FUSKIS! Men älskar Dig ändå!! mest i hela världen! ll

2010-05-13 @ 22:47:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0