mormor

Jag och Emma stod och diskuterade att vi måste köpa riktiga bakhandukar inom en snar framtid. Våra kökshandukar assisterar just nu som båda tokhanduk och bakhanduk. Jag sa att jag har billiga bakhandukar på jobbet. Emma sa att jag skulle köpa. Jag glömde.

Idag när jag kom upp stod Emma med ett paket i handen. Gissa vem som har fått paket?! säger hon och håller upp ett jul-kuvert. Paket från mormor. Jag sätter på mig mina linser och läser på det tillhörande kortet. Till en flitig bakerska. Emma! Jag tror jag har fått bakhandukar! Och det hade jag, jättefina bakhandukar som mormor gjort själv. Med hjärtan på. Sånna som vi har hemma, men ändå inte.

Tack så mycket, världen bästa mormor! Dom är jättefina! Det kommer bild på dom, för er som vill se! (Mamma)

Amanda - Jag älskar dig!

Kommentarer
Postat av: Anonym

jag vill se! :D (elin, som för övrigt prenumererar på din blogg, hehe)

2010-05-17 @ 17:17:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0