ny mp3

Eftersom att mp3 i min mobil bokstavligt talat hänger på en skör tråd så gick jag till claes ohlsson på lunchen och köpte mig en ny. En Philips med 8 gb, den såg bra ut så det hoppas jag att den är med! Liten och behändig är den med! (eller egentligen inte alls så liten för att vara en mp3, men mycket mindre än min mobil) Den är svart och jag ska visa er en bild när han laddat klart. Ska abar döpa honom också. Namn-förslag är välkommna! Jag har några själv, men jag har inte bestämt mig än. ;)

Snart kommer Ida hem, vi ska upp till Rema då. Hoppas att hon kommer snart, för jag håller för fasen på att hungra ihjäl här borta!

Amanda - Is a dream a lie if it don't come true? Or is it something worse?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0