städat

Har städat hela dagen lång, vi blev klara precis, och åh vad fint här är! :D Snart kommer familjen Petersson också! Härligt med lediga torsdagar! :D

Nu ska jag och Ulf gå ut och gå. Det är min mp3...

Igår kväll:
Jag: Emmaaaaaa, vad ska han heta? (Håller upp mp3:n)
Emma kollar på mig och återvänder efter en kort sekund till knappandet på min dator.
Jag: Jag är seriös!
Emma: (Väldigt sarkastiskt tonläge) Ulf
Jag: Ulf?
Emma: Du kan ju kalla honom Uffe om det känns bättre!

Eftersom att jag känner min mamma tillräckligt väl för att veta att hennes röst hade hamnat på det med, heter han numera Ulf!

Amanda - PUSS

Kommentarer
Postat av: Mammis

Gilla!

2010-05-13 @ 19:38:29
Postat av: Mamsen

Gilla!

2010-05-13 @ 19:42:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0