05:42

Ledig onsdag idag. Egentligen.... 41 pallar med varor på tre dagar och Linda kollade på mig med dom snälla ögonen. Tidigt imorgon? Eftersom att jag är snäll (och för att det är november och halvskatt) sa jag ja. Så klockan 7 ska jag infainna mig på jobbet. Satte klockan på 04:45. Inte kul. Och det var inte kul när jag drömde att jag var en doktor i Greys och att jag måste hålla koll på klockan så att inte Izzi dör av cancer. Stressat runt hela natten och kollat på klockan, vaknat kollat på klockan, intalat mig själv att Izzi inte finns på riktigt, och sen varit tillbaka i drömmen och gjort allt för att hon ska få leva. Faaan alltså, vad sånna drömmar är jobbiga! Men imorgon är sista jobbdagen, så jag ska nog stå ut! :D

Amanda - Måndag, tisdag, onsdag, torsdag, fredag! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0