chefens pojkvän

Linda, min chef, har skaffat kille. Atle heter han och jobbar nere på elitfoto på Kilden. Som ni kanske försår träffar jag honom gaaaanska många gånger om dagen. Han är hur gosig och trevlig som hälst. Varje gång han kommer upp kramar han både Linda och mig. Här om dagen (kanske att det var igår?!) kom han in genom dörren utan att Linda såg det. Han gömde sig bakom en pall och jag sa till Linda: Kolla idioten som gömmer sig bakom pallen. Direkt sprang Linda fram till Atle och sa att jag kallade honom för en idiot. Han svarade med: Jag är inte dum i huvudet, jag är svensk, och sen var det bra med dig. På rasten gick Linda ner till honom och när hon sitter och äter inne på deras kontor kommer han in: Kallade hon verkligen mig idiot? Han bestämmer sig för att skicka med Linda en postit lapp med sina klagomål upp till mig. Så här såg den ut:
'
Hei dumming. Blei veldig lei når du kalde meg idiot. Hilsen Atle.

Jag har planerat att polisanmäla detta hotbrev och klassa det som hetts mot folkgrupp. Visst kvalificerar det?

Amanda - Kosekveld

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0