fågeltanten

Jag har väl berättat om fågeltanten? Jo, det har jag väl! Pytt og Pannes absolut största stammis. Jag kallar henne fågltanten för att jag har glömt vad hon heter och för att i början av min kariär hade vi små posrlinsfåglar, jag tror bestämmt att hon köpte varenda en. Iaf, hon äääääälskar mig. Hon tycker om Linda och haaaatar Siv. Det är skitkul! Hon brukar smyga runt utanför butiken och kolla in, om hon ser att det är Sivis som är där går hon där ifrån, om hon ser att det är Linda så går hon in och om hon ser att det är jag vinkar hon och knatar fram till mig på direkten. Igår såg hon att jag stod i kassan, vinkade, gick fram till mig och frågade om jag hade något som kunde fresta idag. Jadå, det har vi nog, sa jag, vad är du ute efter? Jag visst dock redan svaret: allt och inget. Hon hittade iaf en kopp med oliver på. Den var väl söt? frågade hon. Mhm, jätte! Den ska jag dricka saft ur och tänka på dig, säger hon. När jag berättade det för Linda höll hon på att dö av andnöd.

Idag ska jag berätta det för Sivis, när hon kommer på jobb. Hon kommer skratta så hela kilden hör! HAHA!

Amanda - Söt-tant.no

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0