färdigpackad

Nu tror jag att jag har allt. Lite smått, som smink, linser och tandborste, åker ner i väskan imon. Stirrar unt som en yr höna, Ida blir nog snart förbannad. Huuuuur många gånger ska jag behlva gå igenom det här med diiiiig?! (okej, hon säger inte det, för hon har bättre tålamod än mig, och dessutom är hon lite för snäll för det, men jag vet att hon vill säga det, och jag tar åt mig det jag vet att hon vill säga, men jag kan inte hjälpa det, för jag är så jävla nervös för att trycka på fel knapp på incheckningen på flygplatsen, eller att jag har glömt något.) (lång parantes) Sitter just nu och försöker lugna nerverna med underbara Melissa Horn, det funkar sådär....

Amanda - Läääääääääääääääängtar! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0