fredag kväll

Tjoho!

Jag och Ida är ensama i lägenheten. Louise skadade knät på träningen igår och det slutade med en operaton idag. Pratade med henne nyss och hon mådda bra, trots omständigheterna. Så Emma och hon är hos Lisa och Ritchi, de jobbar kväll och är ledig på dagarana, så att hon har någon som kan hjälpa henne när vi andra är på jobb. :)

Jag och Pettsson har precis smällt i oss 22 bitar sushi (inte vara alltså, tillsmannans!) och nu ska jag toppa det med glass med lakritströssel och några avsnitt Greys! Ultimat frdagkväll med min finaste Ida.

Sitter dock och har lite ångest för att jag snart ska hem, och då menar jag inte hem för att fira mamma om en vecka, utan flytta hem, för gått. No more Stavanger, liksom. Jag kommer sakna ihjäl mig efter Linda och Siv. :( Men så ska vi ju också till staterna. Jag och den där omtalade Pettsson! ;)

Amanda - Sushi nästa vecka igen, i väldigt fint sälskap då med! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0