jag och atle är vänner igen!

Han är en riktig jävla söööööötnos! För någon vecka sen kom han upp med en chokladkaka till mig och Linda. Jag sa att jag inte fick äta eftersom att det var vardag. Han sa att det bara är småbarn som inte får äta godis på vardagar. Jag sa att om jag inte åt godis på vardagar skulle jag få köpa en kinderägg-julkalender. Han skrattade lite, men godtog ursäkten. Så idag när han kommer upp har han med sig godis från elitfoto till Linda, och till mig har han vatt och köpt ett äpple. Linda retades för att inte jag fick någon choklad och då svarade han att hon iaf inte får en kinderägg-julkalender. HAHAHA! Han är bra söt den där norrmannen! :D

Nu står laxen i ugnen. 10 kr marknad på ica så jag inkasserade färska laxfiléer för 10 kr/st. Det tycker vi om! Det ska serveras med potatis och hollandeisesås. Mumma!

Amanda - PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0