ledig onsdag

Tjohej!
Har varit ledig idag. Och dagen har inte spenderats på bästa sätt. Jag hade gjort upp en väldigt fina och bra lista med många punkter. Det dåliga med din listan var att den fanns i mitt huvud och inte på papper. Listan har slutat att exictera.... Nu kommer jag dock på saker som jag borde ha gjort. Typ tvättat.

Ant ways. Jag ägnade dagen åt att... datada... sminka mig. Otippat va? Följer ju inprincip varenda sminkblogg i detta land (nu ljugde jag.... jag följer bara en och kollar massa youtube klipp) så jag har blivit ganska inspirerad. Testade att sota med brun och svart skugga. Kattbajs. Testade eldiga skuggor. Kattbajs. Testade havsblå-gröna toner. Kattbajs. Ingen bra dag!

Mötte dock upp Pettsson i stan när hon slutat. Gick och tog en jättekopp med varmchoklad inne på Chocco Bocco. Det är kallt i Stavanger nu. Och jag knatra fortfarande runt i kofta. Har dock avancerat upp till mössa, halsduk och vantar med. Mormors fina lovikavantar. Eller de är ju mina, men mormor har gjort dom!

Nu ska jag och Pettsson kolla Greys. Wopidooo!

Amanda - Pettsson, Pettsson, världens bästa Pettsson! Lalala!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0