panik

För er som inte känner mig (vilket antagligen inte är alls många just här) så är jag liiiiiiiiiiiiivrädd för att flyga. Jag hade varit livrädd om jag hade mamma på ena sidan och Ida på den andra. Klockan 6 imorgon bitti ska jag iaf flyga hem. Helt själv. Min knän skakar nu när jag tänker på det. Jag skulle logga in å hotmailen och se om jag fått nån incheckning, men det hade jag inte. Louise säger att jag ska logga in på sas.no och checka in där ifrån. Så jag gjorde det. Det går bra tills det kommer upp en ruta där referensnummret ska stå och en där efternamnet ska stå. Jag kopierar ref.nr. och skriver in Gustafsson. Vi kan dessvärre inte finna ditt namn. Hjärtstillestånd. Fuck! Okej, jag har säkert bara skrivit fel, vi tar det en gång till. G U S T A F S S O N. Vi kan dessvärre inte finna ditt namn. FUCKINGHELL! Panik. Tänker tillbaka på hur det var i påskat när jag blivit inbokad på fel dag. Jag går tillbaka för att kopiera mitt efternamn med för att ge det en sista chans innan jag ringer och skäller ut sas. Ustafsson. Jag har seriöst skrivit Ustafsson! HAHAHAH! Amanda Ustafsson! Lättnaden var ganska enorm! Nu är jag incheckad och klar och jag har kollat när flygbussen går. Nu ska jag bara packa klart och ringa och beställa taxi, sen är jag readdy to go! :D

Amanda - PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0