tordag

Tjohej och God morgon!

Sitter och äter frukost. Är fortfarande inne i cornflakes och fil-perioden. Så det tillsammans med två mackor med skinka, tomat och salt fick slinka ner med en kopp grönt citronte med honung. Jag var sjuk i söndags och jag lovar att det har blivit bättre pga honungen! Jag är lite snorig fortfarande, men det gör inte så mycket. Jag kommer ihåg när jag, mamma och mormor var på julmarknad förr, förra året. Då sa en sötgubbe att om man äter honung varje dag så håller man sig frisk. Jag har slarvat lite och inte ätit det varjedag. Fy mig, det var dåligt gjort.

Btw. Saft var det enda jag fick höra igår. Linda berättade att hon hade druckit saft igår utan att tänka på mig. Då sa jag att hon tänkte att hon inte tänkte på mig, så indirekt tänkte hon på mig ändå. Hon såg lite förvirrade ut och sa bara: Javisst, svensken. HAHA!

Amanda - PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0