det är visst nån som läser min blogg....

Kommer ni ihåg när jag berättade att jag stektpankakor tills mitt hår var alldeles fett och äckligt, och jag sa att man skulle haft en stekmössa som mormor? Mormor kommer ihåg det iaf!


Hur tjusig är inte jag då?! Jag fick en lite mer diskret variant än mormors egna, som är grön (Visst är den grön? Eller minns jag fel?) Jag kommer nog inte våga använde den när någon ser för dom skrattade åt mig här hemma. Men jag tycker att den är fin! Tuuuusen tack, älskade mormor! ♥


Av mamma, pappa, Anton och Alfred fick jag en bit kartong. What?!

Tada!! Titta vilka fina blommor det blir när man släpper ut den! De står just nu på min sida av mitt ocg Idas kaotiska skrivbord! Städa kanske?


Och till sist, en namnsdagspresent till mig själv, från mig själv. En filt med älvprinsessor på. Den är till för barn så den är inte så stor, men den är fiiiiin. 15 norska riksdaler och den var min. Du finner den på Pytt & Panne, så klart!

Amanda - Mammie, var är du?!?


Kommentarer
Postat av: Linnea

Fina människa, klart att du ska använda stekmössan. Jag vill också ha en sån. Ashäftig jue..



Saknar dig <3

2010-10-27 @ 19:33:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0