glass 22:08

Tjoho! Har precis tryckt i mig irish coffee-glassen som jag och Ida köpte till vår bakissöndag. Hur genomtänkt är det att köpa spritglass på en bakisdag. Ida fick inte ner den, men det är ju glass, så det är klart att det slank ner i min mage.. ^^ Nu är den iaf gone, halva paketet tryckte jag i mig. Synd att slänge den liksom. Och i morgon ska jag ha vaniljglass så att jag kan krydda den med 7 dl lakritsströssel. Jag övervägde att göra det med spritglassen men kom fram till att det är slöseri med strössel om det inte skulle bli gott, och chansen för att det inte skulle bli det var ju ganska så överhängande.... Så jag sparade och håller mig på sträckbenken lite till. Fast jag fuska lite på lunchen. Var inne hos sötgubben på mixen och köpte mjuklass för 10 kr. Egentligen är det en pytteliten mjukglass man får då, men granne som jag är har jag ju vissa förmåner! Han tog ett stort rån och när det var fullt fyllde han på det lite till, han tyckte nämligen jag såg hungrig ut. HAHA! Så rätt så! Jag är alltid hungrig! :D Så fick jag lakritsströssel på det, som en extra förmån liksom. Sötnosen sa dessutom att jag såg extra fräch ut idag. HA! Han slulle bara veta när jag dushade sist! ;)

Amanda - Sparkling Sivis i mitt hjärta!

Kommentarer
Postat av: mammis

Du har väl inte hoppat över en dusch-dag...? :) Love ll

2010-10-30 @ 20:12:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0