kväll

Har haft ledig-onsdag idag. Alltid lika skönt! Jag har rensat och städat garderoben, städat mitt och Idas rum, städat köket, inklusive skrubbat rent ugen, damsugit golvet och tvättat. Jag var till och med duktig när jag tvättade! Jag sorterade faktiskt tvätten, det gör jag aldrig annars. Jag slänger in allt på 40 grader och hoppas på att det blir rent/håller. Men inte idag. Jag tvättade mina jeans för sig, linnen och tröjor, strumpor och trosor och så åstadkom jag en vit tvätt med! Och nu håller jag på att tvätta handdukar. Funderar på att tvätta lakan imon. De bör väl torka på 6-7 timmar?Har nämligen baar en uppsättning lakan, så det vore ju trist om de inte hann torka.... Åh, jag glömde nästan! Har lappat ihop mina kläder med. Mina favvo-jeanslegging, xxxl-linnet från ullared (det som egentligen ska sitta tight, men som jag tycker sitter bättre löst) och förra höstens favorit: Svarta t-shirten med kedjor på axlarna. Nu är allt helt och fint och rent. Fyra av fem toasters.

Nu ska jag gå upp och handla. Hade det inte varit för att jag lovat Emma att köpa mjölk tills hon kommer hem hade jag skutit upp på det tills imorgon och ätit äggmacka, men när jag ändå ska upp kan jag ju lik väl köpa grejer så jag kan göra lasange! Det var länge sen!

Amanda - P.S. Kollat 4 avsnitt Greys idag med.... HAHA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0