måndag

Ida är hemma! Det är så skönt att ha lilla mamman tillbaka! Hon kom hem sent igår kväll och vi låg och snackade tills klockan var alldeles för mycket för oss. Bl.a. så tog vi igen alla god nattningar. Vi har en speciell kvällsrutin. Den som släcker lampan först säger god natt. Så säger den andra god natt, så säger den första jag älskar dig, så säger den andra jag älskar dig med så säger den första bra och sen sover vi. Så höll vi på igår kväll 11 gånger. En för varje gång vi sov ifrån varandra. Man skulle ju kunna tro att vi var gifta.

Dagen har gått bra. Både jag och Linda har dock velat strypa var och varannan kund som ställer idiotiska frågor, men annars så. T.ex. Är det 30% på denna? Ja. Är det 30% på det som står på? Ja. Så det är 30% minus? Eh, nej 30% plus. Vad fan tror folk?!

Amanda - Ska be Ida skala huvudet på mig nu! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0