måndag

Idag har jag monterat hyllor av papp som chefen sen bestämmde att vi inte skulle ha. Det tog 4 timmar och både jag och Linda var så förbannade tillslut. När vi väl får in gitarrera som ska stå där upptäcker vi att a)dom står jävligt dåligt b) dom finaste står innerst c) vi har inte fårr trummorna som ska stå ovanför gitarrerna. Linda kollar på mig och frågar om jag dödar henne om vi tar ut de ur pappställningen. Jag sa att jag inte gjorde det för jag tyckte det var fult. Då sa Linda att jag fick äran att ta sönder den. Jag fick båda hoppa, slå, sparka och spotta på den. Ifall det känns bättre så sa hon. Det gjorde det. Stativ-jävel.

Sen har jag upptäckt att vi har en ytterst dryg väktare. "Jaha, du är svensk?!" Gott jobbat efter att ha stått och snackat med honom varje dag i två månader nu.... idiooot (armbågen på bordet ansiktet i händerna) xD

Nu ska jag äta äggmacka med firstprice-kaviar och kolla Greys. Sen är det natti natti för fröken Gustafsson som ska upp tidigt imon.

Amanda - Sweet dreams

Kommentarer
Postat av: Mamsen

Bra när man avreagera sig på materiella ting! :)

Love <3

"låt ingen tämja Dig, låt ingen tvinga Dig, låt ingen schackra med det enda Du har"

ll

2010-10-11 @ 21:43:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0