underlägget...

Jag böjde mig ner för att jag skulle nå lasangeformen som står på nedersta hyllan bland kastrullerna, där även grytunderläggen ligger. ade glömt gårdagens incident men bli väldigt på mind när jag får syn på stackaren. Jag börjar skratta och går till Louise som står med ryggen mot mig och byter om till träningskläder. Utan att kolla säger hon: Erkänn att du håller i underlägget. Då upptäckte jag att stackren börjat mögla med. HAHAHA! Jag sa att det fick vara nog och att jag skulle slänga det. Nej, säger Lojs, Emma måste få se det! HAHA!


HAHA! Det ser ut som någon tagit en tugga!

Nu står iaf lasangen i ugnen och salladen är klar med. Lyx med sallad, sjukt längesen jag åt sallad till mat och inte bara sallad. Gott!

Amanda - Greeeeeeeeeys

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0