vid middagsbordet

Vi sitter och snackar om att folk förlovar sig så snabbt nu för tiden.
L: Asså om nån hade börjat förlova sig med mig, då hade jag...
A: HAHA! Louise, vad hade du gjort om någon hade börjat förlova sig med dig?
L: Då hade jag sagt nej.
Jag skrattar ett bra tag och när jag väl slutar frågar hon: Hur gör man när man förlovar sig? (nyfiken som en 5åring ungefär)

När vi ska duka av och Louise ska blåsa ut ljusen jag tänt orkar hon inte det så istället vifftar hon med vårt grytunderlägg av kork (ultra-fint är det, not). När hon kommer till dom stora ljusen får hon ta i lite hårdare. Plätsligt knäcks det av en bit och restan hamnar på ljusen. Hon börjar skratta och jag undrar vad som hände. Hon förklara och visar och gör samma misstag en gång till. Då muttrar hon: Jävla dålig kvalité.... HAHA! Jag skrattade tills jag fick magknip typ. Det är jävligt dåligt att grytunderlägget av kork inte uppfyller sin funktion som ljus-släckare. Håller verkligen med om det! HAHA!


bejbi, då...

Amanda - The one and only, Lojsan Strand

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0