1årsdag

Idag för ett år sen, på dagen, satte jag och Ida oss på tåget upp mot Göteborg. Väl där åt vi varsin wooper i solen på stationen innan vi hoppade på tåget mot Oslo för att där byta till nattåget mot Sandnes. Klockan halv 8 på morgonen byte vi från tåg till buss och åkte i 20 minuter in till stationen i Stavanger där Emma mötte oss och tog 4:ans buss till vår gammla lägenhet där vi åt pannkaksfrukost för att sedan åka till Kvadrat och sen till Kilden där jag träffade Linda för första gången. Jag kommer ihåg att jag inte fattade ett ord av vad hon sa.

Idag, ett år senare sitter jag i vår nya, fina, varma lägenhet som är både hemtrevlig och luktar gott. Jag vill passa på att tack mormor för kokboken jag fick i julklapp. Den har räddat många misslyckade middagsförsök!


För övrigt har jag snott Emms nagellack. Det är silvrigt. Det får mig att tänka på mitt älsklingslack som jag hade när jag var liten. Jag fick det av Cicci, så klart.

Amanda - Nu ska jag steka köttbullar till ett mindre kompani!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0