home

Nu har jag och fröken Petersson bokat biljetter hem. En vei. :D 06:03 lördagen den 18 december ska vi infinna oss på Stavangers tåg station. Vi insåg att det kommer bli så satans dyrt att flyga med allt vi har packat på oss här uppe, så vi ska ta tåget. Jag lovade mig själv att aldrig mera åka det tåget. Jag satt på min kudde, för att jag hade så ont i röven av att ha suttit ner i x antal timmar, men kände ändå den hårda äckliga stolen under mig. Det var en mardröm. Men denna gången ska jag hem. Home for good. (Tills jag ska sitta på ett flyg i x antal timmar.... ^^) Så jag inbillar mig att det inte kommer att göra någonting. :) Jag och Ida har ritat upp en romantisk bild av hur det kommer att vara. Det kommer självklart att ligga snö längs hela vägen, precis som det var senast. Vi ska sitta i vagnen med en varsin kopp rykande te och mums på en hel sats med lussebullar samtidigt som vi kollar på julfilm efter julfilm på datorn. Jag inser ju självklart att det inte kommer vara så, men det blir nästan mysigt när jag tänker på det så så jag fortsätter med det. ;)

Amanda - excited :)

Kommentarer
Postat av: Ida

ME LIKE

2010-10-01 @ 08:37:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0