moooorning sunshines!

Sitter och äter fulle. En halv grapefrukt och en macka med keso, skinka och avocado. I vanliga fall kostar två stycken "spisemogna" avocados ca 30-35 spänn. Louise köpte ett nät med en massa avvisar till mig för hela 20 riksdaler, så nu  har jag råd och ha dom på frukostr mackan! :D Hihihi!

Vaknade i natt av att Ida säger: "Kom här vännen så ska du få en kram" och så kramade hon mig. Mys-unge. Jag klagar inte, det är så mycket bättre än att vakna av en kram än av att hon skriker i panik att det kryper spindlar över golvet! ;)

Amanda - Fredag imon! :)

Kommentarer
Postat av: Mamsen

Skulle inte Du börja kl 9 idag???

2010-09-30 @ 10:11:36
Postat av: Ida

HHAHAHAH, jag älskar detta inlägg :P

2010-10-01 @ 08:36:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0