nooooooooooooooooooooooooooooooooooooooo

Jag har missat en aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaasviktig sak! Den 23 september fyllde världens bästa år. Nej, jag menar inte mig själv. ;) Inte mamma heller för den delen. ♥ Utan Bruce Sprintseen. 61 år.  6 1  å r ! ! !  Say w h a t ?  Det är helt galet hur man kan vara 61 år och vara så ooooooooooooootroligt sexig. Är inte det rätt sjukt? Snälla någon, förklara för mig hur fan det går till!





When I come knocking she smiles pretty she knows I wanna be Candy's boy
- Candy's room, Darkness On The Edge Of Town, -78

Amanda - Kärlek

Kommentarer
Postat av: Mamsen

"Yes"

2010-09-28 @ 21:10:01
Postat av: Amanda

[jääääsehh] :D:D:D:D:D

2010-09-29 @ 18:10:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0