onsdag

God morgon! :D

Nej, jag gick inte upp nyss. Jag har faktiskt varit ute och gått. Gick bort till ica och handlade ingridienser till fruktsallad, som jag nu sitter och äter. Till frukost faktiskt! :D Är ledig idag och solen skiner och det är sådär friskt opch krispigt i luften. Sådär höstigt fint väder när alla träden är alldeles röd-orange-gula. Myyyyys! :D

Jag måste bara berätta en sak. Nu har jag varit här i lite mer än 9 veckor. (Hur fasen gick det till?) Och det är lite mer än 8 veckor kvar tills jag ska hem för att fira mammi. Det är halv tid! :D Även om det är marginellt så är det faktiskt mer än halvtid! Jag har klarat mig utan den där panikångesten jag får ibland. Jag-måste-hem-nu. Inget sånt! Okej, att jag vill hem men ingen panik. Skönt det. Tror att det beror mycket på att jag vet att det inte är många månader kvar nu. Och sen blir det USA! :D Iiiiiiih!

Amanda - Happy :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0