onsdag

Fortfarande skoskav. Inte så konstigt. Och ont har det gjort hela dagen. Men dagen idag har varit bättre än den igår. Det är alltiod något eller hur? Har Love the way you lie på huvudet. Den med Eminem och Rihanna. Har gått och rappat hela dagen. Linda har skrattat åt mig men så började hon hosta så mycket att hon nästan grät. Fortfarande sjukstuga på Pytt&Panne Drift AS, med andra ord. Siv kom idag dock. Det är alltid trevligt!

Nu ska jag reda ut klädhögen som ligger på golvet..... Sen lägga mig och läsa i min tråkiga bok. I en annan del av Bromma heter den. Och den är inte alls tråkig egenltigen. Jag skrattar rakt ut några gånger, men jag har inte lust att läsa den. Jag vill läsa milenium igen! Eller nästa True Blood-bok i ordningen. Men Emma har tagit hem den.

Amanda - Next time I'm pisses I'll aim my fist at the dry wall

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0