tisdag

Ingen bra dag idag. Inte alls. Inte ens lite. Börjar med att jag får lätt panikångest över att gå upp, släntrar ut i köket där Emma sitter, muttrar helvetes-jävla-skit-dag. Emma säger att det är en bra inställning, inte säker på att hon menade det. Kommer till jobbet och dagen vill inte gå. Jag har tusen saker att göra men jag får ingenting gjort. Tur i oturen mår Linda lika skit så vi tycker synd om oss själva tillsammans. Halv 5 kommer söt-gubben från mixen in med glass. Han tyckte synd om oss som hostade och nös så mycket. Väl hemma ska jag laga tacopaj, bränner mig på formen. För att krydda dagen lite; fick ett mess av Henke imorse och sa att de inte kunde komma pga problem på jobbet. Mina converse är sönder. Okej, det var dom innan med. Men nu kan jag inte ha dom. Jag har limmat, limmat och limmat. Nu är det stora limklumpar längs med sulan. Kännde skoskavsvibbarna så fort jag fick på mig dom. Fick ist ta mina bruna converse, som jag självklart också fick skoskav av. Mellan tårna nere på trampdynan (heter det det på människor med?).


Ser ni? Nej, inte att min arm är vit. Eller jo, det också, men ajg tänkte mer på ärret under tummen. Det gör ooooooont! Åhå, suck, stön, mammaaaaaa....

Amanda - Hej och välkommen till blogg

Kommentarer
Postat av: Mamsen

Nu är det väl bättre!? Pratat med mamsen <3



Tycker om Dig, tycker synd om Dig, tycker Du är goast i hela världen!



ll

2010-09-07 @ 22:53:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0